"Petite mom in this big world"
ENTRY• Archive• LINKIES• Quotes

Macam cantik jer.. Macam comel jer..
Wednesday, 6 November 2013 • 00:30 • 1 comments
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum wbt.
Hari ni bersamaan 1 Muharram 1435, sy nak ucapkan selamat tahun baru kepada semua umat Islam yg berada di muka bumi Allah SWT ini.
Alhamdulillah, sy bersyukur sangat kepada yg Maha Esa kerana telah di beri peluang untuk hidup di bumi ini.
Alhamdulillah, sy bersyukur sangat kerana dapat melihat wajah gembira umi dan abah serta keluarga.
Alhamdulillah, sy bersyukur sangat dapat menikmati rezeki yg di berikan oleh Allah SWT.
Alhamdulillah, sy bersyukur sangat dapat menunaikan ibadah yg akan di tuntut di akhirat kelak.
Alhamdulillah, sy bersyukur sangat dapat berpeluang mempelajari ilmu baru.
Jadi, bersama-samalah kita menyedari bahawa jodoh, pertemuan, dan ajal adalah di ketentuan Allah SWT.

Kita kena ingat mati supaya perasaan untuk mengejar ilmu di dunia dan di akhirat, akan sentiasa menjadi keutamaan.

" Bekerjalah kamu seperti kamu akan hidup seribu tahun dan beribadatlah kamu seperti kamu akan mati pada esok hari " 

Hahhhh nampak~ kan da lari dari tajuk entry sikit. Heee~ btw, biar la.
Okay ! Berbalik dengan main title entry pada kali ni.
Mesti korg tau kan vid gugurl yg " mcm cantik jer, mcm comel jer, suke dgn mata sy "..
Kann ? dah byk org buat parody dia. Retis pun da ada buat parody.
Baru-baru ni kan, dia da ckp yg vid tu cuma gurauan sahaja.
Tak pyh nak typical la kan, tu hal dia. Tak da kuasa kita nak mencaci maki, hamun, kutuk dan sebagainya lah. Klu dia buat mcm tu pun, x ganggu hidup org jugak kan. Kesian tgk dia.

Sy ni manusia biasa, x perfect sangat. Tapi biarlah kita berfikir dulu sebelum berbuat sesuatu.
Sebagai seorang Muslim, x patut kita kutuk. Biarlah kita saling mengingati, seperti dalam surah Ali Imran ayat 110:
" Adalah kamu sebaik-baik umat yang diciptakan bagi manusia supaya kamu menyuruh ke arah makruf dan mencegah dari yang mungkar "

Okie ^_^ sy nak kongsi satu video hamba Allah SWT ni.
Tak da parody mcm comel jer mcm cantik jer.
Ni yg versi Islamik.
Mmg la ada dia ckp mcm cantik jer, mcm comel jer. Tapi dlm lagu ni dia terapkan nilai2 yg da boooomb !






Jikalau sy entri sy kali ni ada menyinggung pihak lain, sy minta maaf sangat2. 
 Tak ada niat pun. Hanya ingin memesan dan mengingati sahaja :)








PASTFUTURE
Petite Mom

Hello! I'm NorSalihah. Petite mom to my fav daughter and having petite family in this big world. Having a bless marriage with my fav husband. This is my own blogskin coding. Gonna make another design for free.


Petite Family
Married to my love, Azizul Ghani. Mom to my dear daughter, Raudhatul Jannah