"Petite mom in this big world"
ENTRY• Archive• LINKIES• Quotes

Segmen : Super Duper Lawak Blogger !!! ^_^
Monday, 11 November 2013 • 00:32 • 3 comments
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum wbt.
Sy join segmen lg ^^ hee~ Okay, jenis segmen kali ni kena buat lawak berdasarkan gambar meoww di bawah ni. Entah blh ke sy buat lawak, takut org x gelak langsung krikk krikkk~ 
Let's START !

klik gambar meoow klu nak join ^^

Cik Meoww tgh fikir nak kuruskan badan..
Tiba-tiba ada dua ekor meoow lg nak hasut2 dia.



Hah ~ tu je la. -.- sorry klu x lawak.
Macam x lawak jer, mcm x lawak jer.


Kucing betina kucing jantan,
Pergi gerai curi makan,
Ni je lah yg dapat sy berikan,
Hope korg terhibur ya kawan-kawan...

Nampak. Siap pantun lg. haha, ok sayonara~








PASTFUTURE
Petite Mom

Hello! I'm NorSalihah. Petite mom to my fav daughter and having petite family in this big world. Having a bless marriage with my fav husband. This is my own blogskin coding. Gonna make another design for free.


Petite Family
Married to my love, Azizul Ghani. Mom to my dear daughter, Raudhatul Jannah