"Petite mom in this big world"
ENTRY• Archive• LINKIES• Quotes

Berhati-hati :)
Friday, 20 December 2013 • 14:00 • 0 comments
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


Assalamualaikum wbt.
Dah lme tak buat entry kat blog sy ni. 
Busy je memanjang.
Alhamdulillah, sy da nak balik Melaka dah.
With my own money, sy beli ticket flight.

Okay ! Jd entry kali ni sy nak cite skit psl mulut.
Hahhhh~ mulut ni kadang jahat tau. Kadang, kte xtau pun yg kte ckp tu bgus ke tak.
So, kte kna fkir dlu sblum cakap.
Ada org tu, dia ckp sesuatu yg m'buatkan org kecik hati, tp dia x maksudkan pun nak kecikkan hati org lain.
:) Manusia mmg buat silap kan. Hehe, x da siapa yg sempurna d dunia ni. Tp x salahkan kta berhati2 mengeluarkan kata2 ? 







PASTFUTURE
Petite Mom

Hello! I'm NorSalihah. Petite mom to my fav daughter and having petite family in this big world. Having a bless marriage with my fav husband. This is my own blogskin coding. Gonna make another design for free.


Petite Family
Married to my love, Azizul Ghani. Mom to my dear daughter, Raudhatul Jannah