If I'm wrong, educate me. Don't belittle me.


Berhati-hati :)
Write by Mrs NorSalihah on Friday, 20 December 2013 | 0 comments

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


Assalamualaikum wbt.
Dah lme tak buat entry kat blog sy ni. 
Busy je memanjang.
Alhamdulillah, sy da nak balik Melaka dah.
With my own money, sy beli ticket flight.

Okay ! Jd entry kali ni sy nak cite skit psl mulut.
Hahhhh~ mulut ni kadang jahat tau. Kadang, kte xtau pun yg kte ckp tu bgus ke tak.
So, kte kna fkir dlu sblum cakap.
Ada org tu, dia ckp sesuatu yg m'buatkan org kecik hati, tp dia x maksudkan pun nak kecikkan hati org lain.
:) Manusia mmg buat silap kan. Hehe, x da siapa yg sempurna d dunia ni. Tp x salahkan kta berhati2 mengeluarkan kata2 ? 








FUTURE
PAST